Persbericht: Bryan Valkenburg uit Bunnik krijgt cheque van VriendenFonds.

29 juni 2017 Nieuws Fonds verstandelijk gehandicapten 299x gelezen

Bryan Valkenburg uit Bunnik krijgt cheque van VriendenFonds voor zijn vrijwilligerswerk bij Fonds verstandelijk gehandicapten.

Bryan Valkenburg (51) uit Bunnik zet zich al jaren in als vrijwilliger op het snijvlak van sport en mensen met een beperking. Zo is hij al jaren de drijvende kracht achter Stichting Sportlight. Deze stichting organiseert de jaarlijkse estafette Ambtenaren- en Zorgmarathon, met Fonds verstandelijk gehandicapten (FVG) voor het vierde jaar als goed doel.

Daarnaast is hij ook collectant van Fonds verstandelijk gehandicapten. Een supervrijwilliger dus. Reden voor directeur Daniëlle Schutgens van FVG om Bryan aan te dragen bij het VriendenFonds van de VriendenLoterij. Dit fonds laat hartenwensen van vrijwilligers van goede doelen in vervulling gaan.

Bryan Valkenburg en Danielle schutgens

Voetbalwedstrijd in een Europese stad als cadeau

Daniëlle Schutgens: “Bryan organiseert de marathons met veel passie en toewijding. Het zijn grootse, jaarlijkse evenementen, waar hij heel wat vrijwillige uren in steekt en waarbij hij ook zijn gezin – vrouw Monique en zoon Max – en vrienden betrekt. Jaarlijks leveren deze marathons een mooi bedrag op voor mensen met een verstandelijke beperking. Dat hij daarnaast ook nog als collectant de deuren langs gaat, vinden wij fantastisch. En dit doet hij allemaal naast zijn reguliere werk, ongelooflijk. Daarom hebben wij het VriendenFonds van de VriendenLoterij gevraagd of wij hem mogen verrassen met een mooie reis naar een Europese stad om daar in ieder geval te genieten van een mooie voetbalwedstrijd. En natuurlijk mogen Monique en Max ook mee.”

Bryan Valkenburg: “Dit had ik niet verwacht zeg. Ik doe het gewoon heel erg graag”. Daniëlle Schutgens: “En daarom Bryan, vinden wij het zo leuk om jou nu op deze manier te verrassen! Het is je van harte gegund!”

Noot voor de redactie:

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met pers@fondsverstandelijkgehandicapten.nl of onze woordvoerder Jade Vening via 0641256685.

Deze website ondersteunt alleen de facebook emoticons als 🙂 etc.

Ontvang onze maandelijkse nieuwsbrief